Heh, jučer sam sa svojom omiljenom artiljerijom imao 9 pobjeda zaredom
. Ako svaka bitka ima 50% šanse za pobjedu, tada bi vjerojatnost 9
pobjeda zaredom bila 0.2% (izračunah to ovdje, baš koristan odds
calculator: http://topps.diku.dk/torbenm/troll.msp). To znaci da vjerojatno NEŠTO radim ispravno .
Kada se igra aritiljerija, dosta je vazno da kada ciljaš uzmeš u obzir da tenk ima izbočinu na svojem srednjem dijelu (kupola, jel ), tako da ciljaš malo iza njega kako bi smanjio šansu da granata padne malo ispred njega. Granate lete u luku, sto znači da padaju pod kutom, pa čak i ako se čini da si ciljao previse iza njega, vjerojatnije je da će granata zakačiti kupolu. Pogled za artiljeriju je top-down, tako da svi tenkići izgledaju dvodimenzionalno i zato izgleda kao da ciljaš previše "iza".
Također, s artiljerijom je jako važno ispravno izabrati ciljeve. Tijekom bilo koje bitke, dobre su šanse da ćeš imati nekoliko situacija u kojima imas više mogućih ciljeva. Odabir ciljeva je ključan za uspjeh cijelog tvog tima i ovisi o puno faktora. Eto nekih faktora, zajedno s djelomičnim objasnjenima:
- šanse da cilj bude opasan (npr. tier 8 medium tenk kojemu se s tvoje strane suprotstavljaju tier 10 heavyi nije jako opasan jer su male šanse da ih značajno ošteti. S druge strane, tier 10 heavy protivnik koji ima tier 9 heavye s tvoje strane je jako opasan i važno je da pomogneš svojima. Artiljerija je najjače oružje tvojeg tima protiv snažno oklopljenih neprijatelja)
- vrsta cilja (tenk destroyeri imaju jači top i jači frontalni oklop od drugih tenkova. No, imaju jako slab oklop na vrhu i sa strane i manje HPa. To znači da ga tvoji suigrači teško mogu oštetiti u frontalnoj situaciji, ali ga zato ti možeš ubiti ili jako oštetiti vrlo lako).
- šanse da cilj ubiju tvoji suigrači bez tvoje pomoći (nema smisla da gubiš vrijeme na cilj koji će ubiti tvoji suigrači ako možeš biti korisniji na drugom cilju)
- šanse da promašiš cilj (ako je npr igrač pametan pa se stalno miče)
- trenutna količina HPa cilja (obzirom da i slab protivnik može napraviti potpunu štetu, ponekad je važnije izbaciti tenk iz igre nego ciljati neki drugi tenk. Ako igraš u timu tada jedan od vas treba nokautirati cilj, a drugi ciljati drugdje).
- opći status bojnog polja (ovo je dosta kompleksno i nije sigurno da su pravila uvijek dosljedna. No, često postoji izbor između toga da pomogneš obrani ili pomogneš napadu. Treba ciljati tamo gdje postoje najveće šanse da napraviš najveću korist u odnosu na štetu koja će se dogoditi na strani koju ne napadaš. Naravno, ako igraš u platoonu sa suigračem tada je ova odluka značajno olakšana jer se možeš koordinirati sa suigračem).
U artiljeriji je vrlo važno i pozicioniranje. Vidjet ću kad ću to napisati .
Kada se igra aritiljerija, dosta je vazno da kada ciljaš uzmeš u obzir da tenk ima izbočinu na svojem srednjem dijelu (kupola, jel ), tako da ciljaš malo iza njega kako bi smanjio šansu da granata padne malo ispred njega. Granate lete u luku, sto znači da padaju pod kutom, pa čak i ako se čini da si ciljao previse iza njega, vjerojatnije je da će granata zakačiti kupolu. Pogled za artiljeriju je top-down, tako da svi tenkići izgledaju dvodimenzionalno i zato izgleda kao da ciljaš previše "iza".
Također, s artiljerijom je jako važno ispravno izabrati ciljeve. Tijekom bilo koje bitke, dobre su šanse da ćeš imati nekoliko situacija u kojima imas više mogućih ciljeva. Odabir ciljeva je ključan za uspjeh cijelog tvog tima i ovisi o puno faktora. Eto nekih faktora, zajedno s djelomičnim objasnjenima:
- šanse da cilj bude opasan (npr. tier 8 medium tenk kojemu se s tvoje strane suprotstavljaju tier 10 heavyi nije jako opasan jer su male šanse da ih značajno ošteti. S druge strane, tier 10 heavy protivnik koji ima tier 9 heavye s tvoje strane je jako opasan i važno je da pomogneš svojima. Artiljerija je najjače oružje tvojeg tima protiv snažno oklopljenih neprijatelja)
- vrsta cilja (tenk destroyeri imaju jači top i jači frontalni oklop od drugih tenkova. No, imaju jako slab oklop na vrhu i sa strane i manje HPa. To znači da ga tvoji suigrači teško mogu oštetiti u frontalnoj situaciji, ali ga zato ti možeš ubiti ili jako oštetiti vrlo lako).
- šanse da cilj ubiju tvoji suigrači bez tvoje pomoći (nema smisla da gubiš vrijeme na cilj koji će ubiti tvoji suigrači ako možeš biti korisniji na drugom cilju)
- šanse da promašiš cilj (ako je npr igrač pametan pa se stalno miče)
- trenutna količina HPa cilja (obzirom da i slab protivnik može napraviti potpunu štetu, ponekad je važnije izbaciti tenk iz igre nego ciljati neki drugi tenk. Ako igraš u timu tada jedan od vas treba nokautirati cilj, a drugi ciljati drugdje).
- opći status bojnog polja (ovo je dosta kompleksno i nije sigurno da su pravila uvijek dosljedna. No, često postoji izbor između toga da pomogneš obrani ili pomogneš napadu. Treba ciljati tamo gdje postoje najveće šanse da napraviš najveću korist u odnosu na štetu koja će se dogoditi na strani koju ne napadaš. Naravno, ako igraš u platoonu sa suigračem tada je ova odluka značajno olakšana jer se možeš koordinirati sa suigračem).
U artiljeriji je vrlo važno i pozicioniranje. Vidjet ću kad ću to napisati .
No comments:
Post a Comment