Monday, November 26, 2012

Gle, dobar dan za artiljeriju

Heh, jučer sam sa svojom omiljenom artiljerijom imao 9 pobjeda zaredom Smiley . Ako svaka bitka ima 50% šanse za pobjedu, tada bi vjerojatnost 9 pobjeda zaredom bila 0.2% (izračunah to ovdje, baš koristan odds calculator: http://topps.diku.dk/torbenm/troll.msp). To znaci da vjerojatno NEŠTO radim ispravno Cheesy .

Kada se igra aritiljerija, dosta je vazno da kada ciljaš uzmeš u obzir da tenk ima izbočinu na svojem srednjem dijelu (kupola, jel Cheesy ), tako da ciljaš malo iza njega kako bi smanjio šansu da granata padne malo ispred njega. Granate lete u luku, sto znači da padaju pod kutom, pa čak i ako se čini da si ciljao previse iza njega, vjerojatnije je da će granata zakačiti kupolu. Pogled za artiljeriju je top-down, tako da svi tenkići izgledaju dvodimenzionalno i zato izgleda kao da ciljaš previše "iza".

Također, s artiljerijom je jako važno ispravno izabrati ciljeve. Tijekom bilo koje bitke, dobre su šanse da ćeš imati nekoliko situacija u kojima imas više mogućih ciljeva. Odabir ciljeva je ključan za uspjeh cijelog tvog tima i ovisi o puno faktora. Eto nekih faktora, zajedno s djelomičnim objasnjenima:
- šanse da cilj bude opasan (npr. tier 8 medium tenk kojemu se s tvoje strane suprotstavljaju tier 10 heavyi nije jako opasan jer su male šanse da ih značajno ošteti. S druge strane, tier 10 heavy protivnik koji ima tier 9 heavye s tvoje strane je jako opasan i važno je da pomogneš svojima. Artiljerija je najjače oružje tvojeg tima protiv snažno oklopljenih neprijatelja)


- vrsta cilja (tenk destroyeri imaju jači top i jači frontalni oklop od drugih tenkova. No, imaju jako slab oklop na vrhu i sa strane i manje HPa. To znači da ga tvoji suigrači teško mogu oštetiti u frontalnoj situaciji, ali ga zato ti možeš ubiti ili jako oštetiti vrlo lako).
- šanse da cilj ubiju tvoji suigrači bez tvoje pomoći (nema smisla da gubiš vrijeme na cilj koji će ubiti tvoji suigrači ako možeš biti korisniji na drugom cilju)
- šanse da promašiš cilj (ako je npr igrač pametan pa se stalno miče)
- trenutna količina HPa cilja (obzirom da i slab protivnik može napraviti potpunu štetu, ponekad je važnije izbaciti tenk iz igre nego ciljati neki drugi tenk. Ako igraš u timu tada jedan od vas treba nokautirati cilj, a drugi ciljati drugdje).
- opći status bojnog polja (ovo je dosta kompleksno i nije sigurno da su pravila uvijek dosljedna. No, često postoji izbor između toga da pomogneš obrani ili pomogneš napadu. Treba ciljati tamo gdje postoje najveće šanse da napraviš najveću korist u odnosu na štetu koja će se dogoditi na strani koju ne napadaš. Naravno, ako igraš u platoonu sa suigračem tada je ova odluka značajno olakšana jer se možeš koordinirati sa suigračem).

U artiljeriji je vrlo važno i pozicioniranje. Vidjet ću kad ću to napisati Cheesy .

No comments:

Post a Comment